• Kategorie
  • Parametry
  • Drążki i poręcze

DRĄŻEK DRZWIOWY DO PODCIĄGANIA /INSPORTLINE
DRĄŻEK DRZWIOWY DO PODCIĄGANIA /INSPORTLINE
Produkt niedostępny
DRĄŻEK ROZPOROWY DD02 /HMS
DRĄŻEK ROZPOROWY DD02 /HMS
Produkt niedostępny
DRĄŻEK WIELOFUNK. DO DRZWI D-BAR /INSPORTLINE
DRĄŻEK WIELOFUNK. DO DRZWI D-BAR /INSPORTLINE
Produkt niedostępny
PORĘCZ WIELOFUNK. POWER TOWER PT050 /INSPORTLINE
PORĘCZ WIELOFUNK. POWER TOWER PT050 /INSPORTLINE
Produkt niedostępny
PORĘCZ WIELOFUNK. POWER TOWER X150 /INSPORTLINE
PORĘCZ WIELOFUNK. POWER TOWER X150 /INSPORTLINE
Produkt niedostępny
DRĄŻEK ŚCIENNY DIP STATION RK120 /INSPORTLINE
DRĄŻEK ŚCIENNY DIP STATION RK120 /INSPORTLINE
Produkt niedostępny
DRĄŻEK ROZPOROWY DD01 /HMS
DRĄŻEK ROZPOROWY DD01 /HMS
Produkt niedostępny

Drążki i poręcze

Ćwiczenia na drążku lub poręczyidealne na budowę górnych części ciała takich jak plecy czy ramiona. Na dodatek można ćwiczyć gdziekolwiek. Drążki i poręcze mają małe rozmiary, więc mogą być używane w każdym pomieszczeniu, oraz można ich bez problemów przewozić i używać wszędzie, tam gdzie tylko chcemy. Drążek jest w ostatnim czasie bardzo popularnym urządzeniem do ćwiczeń, więc można wybrać taki który będzie najlepiej odpowiadał naszym wymaganiom.

Jaki drążek wybrać?

Drążki treningowe dzielimy według ich zastosowania. Mamy w ofercie drążki drzwiowe, które możemy dostawać do każdego rodzaju drzwi. Wystarczy tylko jeden ruch by zamontować drążek więc łatwy montaż jest na pewno ważną cechą. Ten rodzaj drążku można używać równocześnie do wykonywania pompek. Drążek rozporowy ma stabilną konstrukcję i pozwala ćwiczyć osobom nawet do 150 kg przy rozstawie do 100 cm w zależności od modelu. Dużą zaletą tych drążków jest możliwość używania ich podczas rehabilitacji. Przed każdym zakupem należy obowiązkowo skontrolować maksymalne, dopuszczalne obciążenie danego modelu. 

Drążek czy poręcze?

Poręcze to wielofunkcyjny sprzęt, który pozwała wykonywać intensywny trening z wykorzystaniem własnej masy ciała. Poręcz pozwala skutecznie wzmocnić mięśnie np. klatki piersiowej, ramion lub tricepsa. Dolne uchwyty umożliwiają również na wykonywanie pompek. Stopy są przy tym nachylone pod kątem 10°,dzięki czemu ćwiczenia są bardziej efektywne, zwłaszcza jeśli chodzi o mięśnie brzucha. W naszej ofercie posiadamy również poręcze z antypoślizgowymi uchwytami, które gwarantują, że trening na nich będzie maksymalnie bezpieczny.