• Kategorie
  • ATLAS DO ĆWICZEŃ FERRUM TX4 /HAMMER

Symbol: 9036
Brak towaru
4499.00
Oblicz ratę
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier FEDEX pobranie 0
Odbiór osobisty pobranie 0
Kurier FEDEX przedpłata 0
Odbiór osobisty przedpłata 0
Sprawdź również inne produkty HAMMER !
EAN 4005251903601
Zostaw telefon

PZxMrN19PCB7elpmvzoK5F8sMtHSzlnwiOxs9XqTKRAQjRw0GwkB+IDj4uNqyY+4JC9bZLf+8rfcXxsTldI8M37eTddoL7pTjjzP19IjtnDiutU90rVEsTHnD9nRSzrJahqZTv0gvh4xi8uy+XGX37FlvHdFrT3svgPGwJOvyapYckAAAAASUVORK5CYII= (543×93)

 

Atlas Ferrum TX4 firmy HAMMER jest skutecznym i kompaktowym urządzeniem, dzięki któremu można intensywnie trenować wszystkie grupy mięśni.

Na niewielkiej przestrzeni (250 x 280 x 200 cm) masz kompletną siłownię w domu. Z Ferrum TX4 możesz doskonale trenować klatkę piersiową, plecy, barki i ramiona, jak również nogi.

image

Z atlasem Ferrum TX4 firmy HAMMER możesz osiągnąć następujące cele:

  • Mężczyźni: szerokie muskularne mięśnie klatki piersiowej
  • Kobiety: jędrne piersi
  • Mężczyźni: szerokie muskularne mięśnie (sylwetka w kształcie litery V)
  • Kobiety: silne plecy
  • Mężczyźni: Mocne, wyrzeźbione barki
  • Kobiety: rzeźba barków
  • Mężczyźni: Umięśnione ramiona
  • Kobiety: rzeźba ramion
  • Wytrenowane muskularne nogi
  • Kobiety: rzeźba nóg
  • Płaski brzuch i wyrzeźbione mięśnie brzucha
  • Skuteczny trening siłowy – trening ukierunkowany na nogi, łydki i plecy!

O zbudowanie szerokich mięśni klatki piersiowej zadba jednostka do wyciskania i ćwiczenia motylków, do treningu pleców atlas Ferrum TX4 oferuje wyciąg dolny i górny.

Dla wzmocnienia mięśni ramion jest w zestawie trenażer do pleców z 10-krotną regulacją. Imponujące mięśnie ramion (biceps i triceps) rozwiniesz dzięki regulowanemu modlitewnikowi wraz z sztangą i wyciągiem do tricepsów. Dla skutecznego treningu mięśni nóg oprócz wyciągu dolnego / stacji na nogi jest w zestawie również przystawka na nogi z dodatkową bardzo dużą metalową podkładką i ergonomicznymi ruchami. Dzięki Hammer TX4 można trenować zarówno przedramiona, tylne partie mięśni nóg i łydki.

Formy ćwiczeń:

  • motylek,
  • wyciskanie na ławce,
  • wyciąg górny i dolny,
  • stacja na nogi,
  • zgięcia nóg,
  • zgięcia ramion,
  • wioślarstwo,
  • wyciskanie i ciągnięcie tricepsów,
  • brzuszki,
  • rozpiętki,